Filmy o Brytyjskiej Rodzinie Królewskiej

Dzisiaj postanowiłam przedstawić i polecić mój ranking 10 najlepszych filmów o BRK! :)

1. "William i Kate"
Link do filmu ------> KLIK
2. "Diana"
Link do filmu------>  KLIK
Filmweb
3. "Ostatnie dni księżnej Diany"
Niestety nie znalazłam link do filmu.

Filmweb
4. "Królowa"
Link do filmu------>KLIK

Filmweb
5. "Jak zostać królem"
Link do filmu------> KLIK

Filmweb
6. "Młoda Wiktoria"
Link do filmu------> KLIK

Filmweb
7. "Krwawy tyran- Henryk VIII"
Link do filmu------> KLIK

Filmweb
8. "Elżbieta: Złoty wiek"
Link do filmu------> KLIK

Filmweb
9. "Weekend z królem"
Link do filmu------>KLIK

Filmweb
10. "Jej wysokość Pani Brown"
Link do filmu-------> niestety, nie znalazłam tego filmu w internecie :(

Filmweb

Komentarze

  1. Dawno temu oglądałam film "Królewski romans Karola i Diany" z Catherine Oxenberg, zależy mi by obejrzeć go ponownie jednak jest niedostępny. Jeśli ktoś wie gdzie go można obejrzeć proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty