Recenzja książki "Buckingham za zamkniętymi drzwiami".

Świat Książki, Warszawa 2014

"Co robi królowa przed pójściem spać?", "Czy to prawda, że książę William korzystał z konsultacji psychologa?", "Kto ma przywilej wchodzenia do pokoju królowej?", "Jakich zdrobnień używają członkowie rodziny królewskiej, gdy są sami?"- odpowiedzi na te wszystkie pytania znajdziecie w książce "Buckingham za zamkniętymi drzwiami".



Postanowiłam, że zrobię Wam małą recenzję tej książki, ponieważ jest warta uwagi i wszyscy fani BRK powinni ją przeczytać, jest ona odpowiedzią na większość pytań dotyczących Windsorów.


Zanim zakupiłam tę książka miałam wiele nurtujących mnie pytań dotyczących rodziny królewskiej, odpowiedzi nie mogłam znaleźć w internecie, więc zaczęłam szukać odpowiedniej książki. Po długich poszukiwaniach znalazłam właśnie ją, po zamówieniu, gdy do mnie dotarła trochę się przestraszyłam, ponieważ miała 479 stron i myślałam, że nie dam rady jej przeczytać. Lecz otwierając ją, zobaczyłam coś czego się nie spodziewałam, mianowicie:
-planu pałacu Buckingham
-zdjęć rodziny i pałacu
-listy i liczby pracowników 
-ulubionych potraw królowej
-osobnych rozdziałów poświęconych członkom rodziny
-opisów pomieszczeni królewskich
-drzewa genealogicznego
-ciekawostek z życia rodziny.
Byłam tym naprawdę zaskoczona, ale też i zadowolona.
Książka zawiera bardzo dużo historyjek z życia królowej i księcia Filipa, opowiada o psach i koniach
królewskich, bankietach, balach, samochodach którymi poruszają się członkowie rodziny, malarzach i klejnotach królewskich itp. Autor opisuje bardzo szczegółowo plan dnia królowej Elżbiety II, opowiada nam o mężczyźnie który kilkakrotnie próbuje się włamać do apartamentu monarchini, opisuje i wycenia dobytek królowej, mówi nam co królowa nosi w torebce i ile strojów zabiera w oficjalne podróże.

Mimo tego, że książka jest naprawdę spora przeczytałam ją jednym tchem i w bardzo krótkim czasie! ;)
Naprawdę polecam!



Komentarze

Popularne posty