#2 Odliczanie do świąt z Rodziną Królewską

"Stylizacja Kate ze świąt 2011/13/14"

Dziś zaczniemy stylizacją księżnej Catherine z 2011 roku, były jej to pierwsze święta, więc z pewnością chciała dobrze wypaść.
dailymail.com
Przyznam szczerze, że nie podoba mi się kapelusz Kate, jest on projektu Jane Corbett, podobny miała na Dniu Pamięci 1 listopada 2011 roku. Płaszczyk jest od nieznanego projektanta. Według mnie ten śliwkowy kolor bardzo pasuje Catherine.

2013
Z wszystkich świątecznych stylizacji Kate, podoba mi się ta z 2013 roku. Wydaję mi się że księżnej pasuje motyw kratki na płaszczykach czy sukienkach.
Płaszczyk jest od Alexandra McQueena, na głowie Kate miała kapelusz od Giny Foster i kolczyki od Kiki McDonough. 
dailymail.com

2014
Teraz przedstawię Wam według mnie, najgorszą stylizację Kate, jaką kiedykolwiek miała na sobie. Nie podoba mi się, ponieważ księżna ma piękne, długie, zgrabne nogi i powinna je jak najwięcej uwydatniać, natomiast ten płaszcz "zabiera" jej kształtów. Catherine pasują sukienki czy płaszczyki które podkreślą jej talie i nogi, tu tego zdecydowanie zabrakło.
Płaszcz pochodzi od marki Moloh, do tego Kate założyła brązowy kapelusz, szalik też w odcieniach brązu i zwykłe zamszowe pantofelki.
telegraph.co.uk

***
Prawdopodobnie w tym roku Rodzina z Cambridge nie spędzi świąt wraz z Królową, lecz sami w posiadłości Anmer Hall. (niepotwierdzona informacja)
/G

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty