#3 Odliczanie do świąt z Rodziną Królewską

"Stylizacje królowej Elżbiety II ze świąt 2010/11/12/13/14"
2010
Zaczynamy od stylizacji królowej z 2010 roku.  Bardzo podoba mi się płaszcz i okrycie głowy Jej Wysokości, ponieważ od zawsze futro nadawało szyku i elegancji, a tu królowa wygląda jak milion dolarów! Przepięknie prezentuje się również broszka która opina biały szalik.
zimbio.com
2011
Ten płaszczyk również jest bardzo stylowy, królowa Elżbieta II bardzo często ubiera tego typu płaszczę, różnią się tylko kolorami ;)
zimbio.com
Do tego królowa biały kapelusz, czarną, skórzaną torebkę.
windstor.com
2012
Świetny, turkusowy płaszczyk mogła wybrać tylko królowa. Bardzo podoba mi się, gdy Elżbieta II wybiera właśnie takie żywe kolory, według mnie bardzo jej pasują. Ciekawy motyw "trójkątów", pojawił się na płaszczu.
zimbio.com
Do tego królowa wybrała swoje ulubione czarne, pantofelki, torebkę i futrzany szalik.
abcnews.go.com
2013
Jak wcześniej pisałam, królowa wybiera bardzo proste, tradycyjne płaszcze, a one różnią się tylko kolorami. Na święta 2013, królowa przywdziała czerwony płaszczyk, rękawy zakończone są czarnym futerkiem, ten sam motyw jest okryciu głowy.
zimbio.com
2014
Tym razem Jej Wysokość wystąpiła na różowo! Bardzo spodobał mi się kapelusz królowej, ponieważ w swojej prostocie jest bardzo efektowny i stylowy.
dailymail.com

Obstawiam, że w tym roku królowa wystąpi, albo w odcieniach fioletu, albo w zieleni. A Wy jak myślicie?


/G

Komentarze

Popularne posty