Liebster Blog Award + nominacja

Hej!
Jakiś czas temu zostałam nominowana przez dziewczyny z bloga FashionEasiness do Liebster Blog Award.

1.Dlaczego założyłaś bloga?
-Od pewnego czasu zaczęłam interesować się Brytyjską Rodziną Królewską. Na początku podzieliłam się moją pasją z osobami z najbliższego otoczenia, a później zrodził się pomysł do założenia tego bloga. Chciałam w ten sposób rozpowszechnić tę rodzinę wśród ludzi, którzy nie wiedzieli za wiele o nich.
2.Must have (ciuch)
-Zdecydowanie są to buty sportowe.
3.Boże Narodzenie vs Wielkanoc
-Bardzo lubię święta Wielkanocne,  lecz święta Bożego Narodzenie są mega rodzinne i uwielbiam w nich ten wyjątkowy nastrój, który się rodzi.
4. Jakiej muzyki słuchasz?
-Słucham tego co wpadnie mi ucho, począwszy od Rapu, a skończywszy na Disco polo ;)
5.Trzy ulubione filmy
-"Królowa"
-"Diana"
-Wszystkie części "Igrzysk Śmierci"
6.Ulubiony serial
-Zdecydowanie "Na dobre i na złe"
7.Czego nie może zabraknąć na Wigilijnym stole
-Uwielbiam barszcz z uszkami i ich nie może zabraknąć!! :)
8.Twoja ulubiona sukienka
-Nie mam w swojej szafie za dużo sukienek, bardziej wole spódnice.
9.Chodzisz na Pasterkę?
-Zawsze!
10. Trzy książki które polecasz
-"Kate. Księżna Cambridge"
-"My dzieci z dworca ZOO"
-"Jedz, módl się, kochaj"
11.Ulubiona kolęda
"Jezus malusieńki"

Dzięki za nominacje! :)

***
Ja również nominuję 3 blogi:

PYTANIA
1. Co skłoniło Cię do blogowania?
2. Skąd wzięła się właśnie ta pasja?
3. Twój życiowy autorytet
4.Kto Cię inspiruję? 
5.Cztery ulubione filmy
6. Wielka Brytania vs Polska
7. Kate vs Diana (uzasadnij)
8. Jaki myślisz, czy William zostanie królem przed 50 rokiem życia?
9. Czy uważasz, że będąc poza światłem fleszy BRK postępuje zgodnie z protokołem królewskim?
10. Najpiękniejsza tiara królewska wg Ciebie (zdjęcie)


/G

Komentarze

Popularne posty