Nowe oficjalne zdjęcia rodziny książęcej!!!

Dzisiaj w południe Pałac Kensington na Twitterze opublikował, nowe zdjęcia rodziny książęcej podczas pobytu na feriach zimowych! 

Zdjęcia wykonał John Stillwell, podczas pobytu rodziny w Francuskich Alpach.

Na trzech zdjęciach możemy podziwiać szczęśliwych Williama i Kate ;)


Były to pierwsze wspólne "wakacje" rodziny spędzone za granicą w czwórkę.
I wkońcu doczekałam się zdjecia Charlotte i Williama! <3 najpiękniejsze!
************************************************************************************
W co byli ubrani?

Charlotte miała na sobie kombinezon od John Lewis.

George również miał kombinezon, tylko od Mountain Warehouse.



Notka zostanie zaktualizowana.

Komentarze

  1. Charlotte jest strasznie pomieszana :D Trochę po mamusi, trochę po tatusiu :D Zdjęcia są śliczne, mam nadzieję, że będzie więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, tak :) wydaje mi się, że bardziej podobna jest do Williama :)

      Usuń
    2. Ja widzę młodszą, dziewczęcą wersję George'a :D Ale jeśli chodzi o rodziców, to bardzo pomieszana :)

      Usuń
    3. haha :) w sumie, masz racje :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jak George zareagował na taką ilość śniegu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty