Liebster Blog Award!

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez dziewczyny z bloga "Książę Harry", bardzo dziękuję i zapraszam do lektury moich odpowiedzi. :)

1. O zobaczeniu jakiego kraju marzysz?
-Chyba nikogo nie zaskoczę jak odpowiem, że Wielką Brytanie.Z chęcią bym odwiedziła w szczególności Londyn.

2. Wspieraniem jakiego problemu społecznego byś się zajęła jako księżna?
-Myślę, że byłby to problem nałogów (narkotyki, alkoholizm itp.) oraz na pewno zwróciłabym uwagę na ludzi bezdomnych.

3. Bez jakiej rzeczy nie wyjdziesz z domu?
- Tak naprawdę nie ma takiej rzeczy. Tak! Mogę wyjść z domu bez telefonu! :)

4. Kto był Twoim idolem gdy byłaś dzieckiem?
-W dzieciństwie nie miałam swojego idola, raczej interesowałam się różnymi celebrytami czy piosenkarzami.
5. Najbardziej oryginalne danie, które zjadłaś?
-Nie przypominam sobie takiego dania, lubię zwykłą, polską kuchnię :))

6. Co powiedziałabyś spotkanemu royalsowi i kto by to był?
-Gdybym spotkała księcia Williama, Kate czy Harry'ego z pewnością bym zaniemówiła, również byłabym trochę przerażona i oczywiście szczęśliwa! 

7. Jedno słowo opisujące Twój blog?
-Nie mam pojęcia, może "amatorski"? :)

8. Który członek rk według Ciebie nie zasługuje na swoją uprzywilejowana pozycje?
-Z pewnością królowa Elżbieta II i książę Harry najbardziej na to zasługują, ponieważ dzięki swoim pozycjom pomagają ludziom, w szczególności Harry.

9. Co robisz gdy masz chwilę tylko dla siebie?
-Najczęściej oglądam filmy bądź ulubione seriale.

10. Wybierasz zrobienie tatuażu, skok na bungee, przebiegnięcie maratonu czy udział w talent show?
-Zrobienie tatuażu! Na swoje 18 urodziny sprawię sobie samej taki prezencik :))

11. Jak widzisz siebie w wieku 50 lat?
- Jaką księżną, żoną Harry'ego, mieszkającą w Pałacu Kensington i bardzo szczęśliwą! A tak na poważnie to nie mam zielonego pojęcia.

Ja postanowiłam nominować następujące blogi:

Oto moje pytania:
1. Dlaczego postanowiliście założyć swojego bloga?
2. Wasz idol/autorytet?
3. Ulubiona książka?
4. Wasze największe marzenie?
5. Co lubicie robić w wolnym czasie?
6. Na co aktualnie najbardziej czekacie?
7. Czego najbardziej się boicie?
8. Wasz ulubiony cytat?
9. Najpiękniejsze miejsca zwiedzone przez Was?
10. Jakie blogi czytacie najchętniej?

Komentarze

Popularne posty