Odpowiedzi na Wasze pytania!

1.Dlaczego prowadzisz bloga o takiej tematyce/Jak zainteresowałaś sie monarchia?
-Tak naprawdę rodziną królewską zaczęłam się interesować mniej więcej w kwietniu zeszłego roku, gdy bodaj w gazecie natknęłam się na artykuł o księżnej Kate, która spodziewa się drugiego dziecka. Zaczęłam czytać ich biografię, i właśnie szczególnie zainteresowałam się Kate, Williamem, George'em a później Charlotte. Z tego względu, że zeszłych wakacji strasznie się nudziłam postanowiłam założyć bloga. :)

2.Co sądzisz o Kate?
-Sądzę, że jako matka jest w 100% spełniona i nie rozumiem fali nienawiści, która na nią spłynęła w ostatnim czasie. Uważam, że mając dwójkę małych dzieci, które w tym okresie najbardziej jej potrzebują nie powinno pisać się takich komentarzy, tym bardziej, że jak na razie William oraz Kate nie są pierwsi w kolejce do tronu.


3.Co sądzisz o Williamie?
-Uważam, że William jest na pewno znakomitym ojcem. Stara się żyć póki co normalnie, pracując i mieszkając wraz z rodziną w Norfolk. Jako książę też nie mam zastrzeżeń :)

4. Czym się zajmujesz? (uczysz, studiujesz)
-Obecnie jestem JESZCZE gimbusem, ale za 2 tygodnie się to zmieni :D

5.Co najchętniej robisz w wolnym czasie?
-Obecnie sen to moje ukojenie, gdyż koniec roku wiążę się z poprawianiem ocen, a ja miałam ich naprawdę sporo. Ale ogólnie lubię oglądać seriale i czytać książki.

6. Lubisz podróżowac?
-Zależy z kim i gdzie :D Najchętniej cały rok siedziałabym w domu, nie przepadam za podróżowaniem.

7.Piszesz listy do Royalsów?
-Niestety nie, ale mam nadzieję, że się to zmieni.

8.Do jakiej rodziny królewskiej chciałabyś wejsć?
-Większość dziewczyn piszę, że do Szwedzkiej najchętniej by weszły, lecz ja pomimo sztywnego protokołu weszłabym z przyjemnością do Brytyjskiej.

9.Najpiękniejsza suknia ślubna?
-Mam wielki dylemat, ponieważ bardzo podoba mi się suknia księżnej Kate i księżniczki Madeliene z Szwecji, nie jestem w stanie wybrać...

10. Ulubiony czlonek RK?
-W tym momencie książę Harry.

11. Planujesz swoją przyszłość z blogiem?
-Przyznam szczerze, że nie, ponieważ tak naprawdę jest mało osób w Polsce, które interesują się BRK i chcą chętnie czytać tego typu blogi.

12.Co skłoniło cię do założenia bloga?
-Głównie wakacyjna nuda i oczywiście rodzinka z Cambridge.

13.Niezapomniane wydarzenie związane z monarchią?
-Ojj wiele ich było, jeżeli chodzi o Brytyjską to Trooping The Colour 2015, gdy po raz pierwszy pojawił się George, ale tak najbardziej to oczekiwanie na narodziny księżniczki Charlotte. Jeżeli chodzi o Szwedzką rodzinę to nie dawne narodziny księcia Oscara.

14.Co sądzisz o ślubie K&W?
-Uważam za bardzo wyniosły, sztywny, ale też romantyczny i wszystko było perfekcyjnie przygotowane, z klasą i bez żadnych wpadek.

15.Najprzystojniejszy książę
-Oczywiście książę Harry! <3

16.Najładniejsza księżna/księżniczka
- Uważam, że są dwie piękne księżne jest to Kate i Charlene z Monako, a księżniczka to Madeliene z Szwecji.

17. Najciekawszy moment w twoim życiu?
-Trudne pytanie... :D Najciekawszy? Nie mam pojęcia... :(

18.Plany na przyszłość?
-Chciałabym się dostać do mojego wybranego liceum, a później pójść na studia pedagogiczne na wydział logopedii (takie małe marzenie :D)

19.Największe marzenie dotyczące monarchii?
-Ciągle czekam na ślub księcia Harry'ego! :D

20.Najładniejsza stylizacja Kate?
- Zdecydowanie ta:

21.Ulubione Royal Baby
-Księżniczka Charlotte z BRK, oraz księżniczka Estelle z Szwecji.

22.Ulubiona rodzina królewska (oprócz brytyjskiej)
-Szwedzka i Monakijska

23.Sądzisz, że oficjalne zdjęcia powinny być publikowane częściej ?
-Oczywiście, że tak jeżeli chodzi o BR, natomiast w Szwecji są bardzo często publikowane.

24.Ranking książąt w europejskich rodzin królewskich
-Książę Harry
-Książę Carl z Szwecji
-Książę William

25. Ile masz lat i do której klasy chodzisz?
-Mam 16 lat, i chodzę do III gimnazjum :)

Komentarze

  1. Lubię czytać tego typu notki, bo mogę dowiedzieć się co nieco o autorkach blogów, które czytam :) Sama tez lubię odpowiadać :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty