TOP 10- Stylizacje Kate 2016

W dzisiejszym poście przedstawię Wam TOP 10 najładniejszych według mnie stylizacji Kate w 2016 roku.


TOP 1

Według mnie jest to najpiękniejsza stylizacja Kate minionego roku, uważam , że takie wzory, kolor i ta długość jest odpowiednia dla niej, ponieważ ubywa jej lat , a o to chyba w modzie chodzi. ;)

TOP 2
Wielu mówi, iż Kate tą stylizacją przyćmiła inne gwiazdy, które pojawiły się na premierze filmu "Bob and me", myślę, że to prawda. Piękna biała długa sukienka z dużym wycięciem i koronką sprawdziły się doskonale.

TOP 3
Nie ulega wątpliwości, że wycięte ramiona to szał 2016 roku, i Kate postawiła na ten trend. Piękna długa sukienka z dużym wyciętym dekoltem w literę V, myślę, że doskonale wygląda na księżnej.

TOP 4
Każdy Brytyjczyk powinien być dumny, iż ma taką reprezentantkę za granicą. Ten strój w pastelowych kolorach są jak najbardziej odpowiednie na oficjalne, zagraniczne podróże.

TOP 5
Kolejna piękna odsłona długiej sukienki we wzory w przydymionych kolorach to strzał w dziesiątka na wieczorne przyjęcie. Duże kolczyki i inne dodatki dodały tej kreacji lekkości i jeszcze więcej kobiecości.

 TOP 6
Jak pierwszy zobaczyłam tę sukienkę to pierwsza moja myśl: To pidżama? Jednak po dłuższym wpatrzeniu się na nią, bardzo mi się spodobała, uwielbiam koronkę wiec pewnie to dlatego, długość sukienki też jest odpowiednia, gdyż Kate tę sukienkę ubrała na wyścigi konne i przy mocniejszym wietrze, przy krótszej sukience nad zwyczajniej wiatr by ją uniósł.

TOP 7
Idealny płaszczyk na nabożeństwo dziękczynne z okazji 90-tych urodzin monarchini to właśnie ten! Delikatne kolory, białe wzory oraz toczek, który składa się z kwiatów to idealna propozycja na tego typu uroczystości.

TOP 8
Kolejna idealna propozycja na zagraniczną podróż, tu Kate brała udział w uroczystościach we Francji.

TOP 9
Chociaż Kate nie pokazała się w tym stroju publicznie tylko pozowała dla Vogue'a z okazji setnych urodzin powstania w UK, myślę że taka stylizacja jest dla Kate idealna, ale nie jako księżna.

TOP 10
Moją ostatnią propozycją jest biała koszula i czarna spódniczka, która świetnie eksponuje idealne nogi księżnej.

Piszcie w komentarzach Wasze ulubione stylizacje 2016 roku, a już za niedługo na blogu pojawią się najgorsze stylizacje minionego roku.

Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Chciałbyś mieć taką figurę jak Kate? A masz taką ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam, że Kate jest za szczupła i nie chciałabym miec takiej jak ona, ja jestem nieco grubsza :D

      Usuń
  2. Cóż, uważam, że Kate miała o wiele ładniejsze stylizacje w tym roku, a te które wymieniłaś są raczej dla mnie mało udane (oprócz 9), ale to już kwesta gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty